Jak jsme již psali na Havaj jsme se dostali díky nalítaným milím ve věrnostním programu OKplus za velmi příjemných 1800kč/os. Běžná cena letenky se pohybuje kolem 16k-20k což celou cestu docela nepříjemně zdražuje. Pokud tedy máte možnost využít nějaký věrnostní program, určitě se vyplatí!
Druhým krokem je pak cesta mezi ostrovy.
V podstatě se nabízí následující moznosti:
Cesta jistoty v podobě Hawaiin Airlines / Island air, oboje jsou klasické aerolinky, operující hlavní ostrovy a s relativne podobnými cenami. Nebo jít cestou dobrodružnější v podobě "low costu" Go!/Messa Airlines. Cena je o cca 20-30 dolarů nižší, služby pak...zajímavější - více dále.
U všech dopravců se pak platí 15-17 dolarů za zavazadlo. Samozřejmě se vyplatí bookovat předem, mezi ostrovy se letá témeř nonstop (6-8 letů denně od jedné společnosti jedním směrem), ale levnější letenky se vyprodají i tak relativně rychle.
Co se týče samotných letů pro lety Oahu-Big Island a Maui-Oahu volíme jistotu v podobě Hawaiin Airlines. Na internetu se dočítám, že Go! umí mít zpoždění a není výjimkou, že pokud se nevejdete do letadla, pár hodin si počkáte a jelikož čas je vzácný, nechceme riskovat a raději si připlatíme za "jistotu".
Oba dva lety pak probíhají zcela v pořádku a dokonce dostáváme napít. Letadla jsou v konfiguraci 2-3 a je možné udělat seating při nákupu letenky. Nutno podotknout, že při odletu z Oahu ma skutečně Go! na monitorech zpoždění u asi pěti letů.
Na cestě Big Island - Maui chceme být dobrodruznější a volíme pravě společnost Go! a záměrně volíme let operovaný cesnou turbo. Pokud vám přijde, že slovo cesna slyšíte pouze ze zpráv na Nově při reportážích o nehodách ultralightů máte částečně pravdu.
Naše letadlo |
Moc místa tu není |
Security briefing - aneb většinu znáte z velkých letadel, tak se připoutejte a letíme! |
A to je již Maui |
Žádné komentáře:
Okomentovat