2. 6. 2013

Pár dní na Oahu, Honolulu: Hawaii

Teď už letem Hawaiian air se vracíme zpět na Oahu, tentokrát už jenom na tři dny, program nemáme nijak specifický a spíše si chceme užívat zbytek dovolené. Po počátečním nadšení zavrhujeme potápění - prý toho tolik u Oahu není a spíš se tedy zaměříme na relax a nějaké ty nákupy.

Naší druhou návštěvu Oahu začínáme v půjčovně na letišti, jako malé překvapení pro Ivetu máme objednané cambrio Mustanga.

Nejdřív způsobíme trošku paniky u kubánské obsluhy Avisu, když si chceme nejdřív vyzkoušet jestli se do minikuférku se svými věcmi vejdeme. Nakonec nějak ano, ale opět řešíme podobný problém jako u Jeepu na BI, kdy máme nějaké věci buď v kempu nebo na zadních sedačkách. Ale naštěstí se nic nestalo. Auto je relativně drahé a i s jednou nádrží (kterou za tři dny nespotřebujeme) vyjde na cca $220. Mustang má samozřejmě stahovací střechu a bohužel i omezovač rychlosti, ale co, stejně je to spíš na ten cruising a ne na nějaký honění po silnici.

Hned z letiště jedeme na plantáž Dole, která je známá pro své ananasy. Na plantáži je, krom povinného giftshopu se spoustou ananasových věcí, možné absolvovat několik atrakcí (bludiště, vláček a návstěva plantáže), nakonec vybíráme pouze bludiště a tak chvíli bloudíme a hledáme skrytá stanoviště.
Po pár hodinách a ananasové zmrzlině

vyrážíme do našeho kempu. O něm jsme již psali v samostatném příspěvku. Cestou ještě prozkoumáváme pláže - asi nejhezčí nám přijde známá sunset beach, kde ten den (ale asi je to velmi časté) probíhali serfingové závody, tak se chvíli koukáme a se západem slunce se i vykoupeme.
 Druhý den trávíme podobně, lážo plážo styl, koupání a ježdění po okolí, i nějaké ty želvy nalézáme.

Náš poslední den spíme v hotelu u letiště (jeden z asi 20 hotelů, cena kolem $50, nic moc extra, ale na přespání a zabalení to stačí). Ještě před tím, pro naše návštevy typicky, trávíme nákupy. V Honolulu jsou přímo outlety, kde trávíme pár hodin. Večer ještě jedeme do downtownu a jelikož v Apple nemají ten den na skladě iPad mini, přebytečné prostředky Iveta utrácí ve Victoria`s secret :) Večer se už celkem marně snažíme všechno zabalit a připravujeme se na dlouhou cestu zpět do Evropy.

Let je celkem v pohodě, máme ho rozděleným nutným 20h layoeverem v Koreji. Přes booking.com kupujeme hotel i s odvozem z letiště, jelikož jsme v Koreji již byli, nemáme ambice na nějaké prozkoumávání a tak se jdeme jenom večer najíst a u internetu a TV usínáme. Druhý den nás již vítá Evropa.

A vás uvítáme za pár měsíců s dalším naším výletem, tentokráte do Mexika!